+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

SPA Hotel ULRIKA Bewertungen

Hotelbewertung

97%
Perfekt

von 202 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    100%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    98%
  • Preis-Leistungverhältnis

    95%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Zuzana Breznicka

Einzelreisender, 1.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Josef Sprenger

Einzelreisender, 21.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Krásný hotel, výborná kuchyně a velmi příjemný profesionální personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
SPA Hotel ULRIKA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za hezká slova a kladné hodnocení, personálu určitě to vyřídíme a budeme se na Vás zase těšit.
Alla Mocová
Sales departament

Petr Ječmen

Einzelreisender, 19.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Rostislav Jančar

Einzelreisender, 10.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 7.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Elena Leitgebová

Einzelreisender, 10.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vsechny prostory čisté a elegantní, personál velmi ochotny, jídlo výborné, celé prostředí působí velmi příjemně, doporučuji známým.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
SPA Hotel ULRIKA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme Vaše hodnocení naších služeb a těšíme se až Vás zase budeme moci na hotelu přivítat.
Alla Mocová
Rezervační oddělení

Blanka Rutschová

Älteres Paar, 1.5.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Většinou jsme byli se vším spokojeni. Rádi se budeme do hotelu Ulrika vracet.

  • Pozdní příchod lékaře a u snídaně žádné ovoce.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 21.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 21.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Môj pobyt v SPA Hotel ULRIKA hodnotím celkovo veľmi pozitívne. Príjemné prostredie hotela, pomerne veľké a čisté izby. Jedlo bolo perfektné a servis, ktorý sa často nevidí. Zamestnanci hotela boli veľmi ochotní a milí, dbali na potreby zákazníka. Jeden z najlepších 4* hotelov, ktoré som v rámci Českej republiky navštívila. Procedúry boli príjemne, v peknom prostredí. Jediné mínus, že som bola na začiatku automaticky oslovená rusky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
SPA Hotel ULRIKA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za vaše vysoké hodnocení naších služeb. Jsme rádi že jste si pobyt v našem hotelu užila a věříme že se k nám znovu vrátíte.
Alla Mocová
Rezervační oddělení

Pavel Bechný

Älteres Paar, 27.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miroslav Macák

Einzelreisender, 19.1.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Tetiana Mashko

Älteres Paar, 16.1.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Nádherný holel, příjemný personál, kvalitní služby. Léčebné procedury naprosto dokonale. Vřele doporučuji tento hotel všem, minimálně 7 dni dle perfekneho odpočinku a relaxu!

  • Všechny pokoje jsou čisté a zrekonstruované. Bazén je velký, plus sauny a malý bazén, vířivka. Vše, co potřebujete k relaxaci. Z léčebných procedur jsem si oblíbila masáže, plynové injekce, minerální a suché koupele, raraphin, tělové masky a mnoho dalších.

  • Nic

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
SPA Hotel ULRIKA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme Vám za kladné hodnocení a těšíme se na nová setkání.
Alla Mocová
rezervační oddělení

Roman Mucha

Einzelreisender, 14.1.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 6.1.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel, jeho vybavení, přístup personálu - vše perfektní Výběr menu při snídaních byl průměrný a především výběr menu večeří byl podprůměrný - čtvrtá večeře byla totožná s menu prvního dne

  • Vybavení hotelu, přístup personálu, procedury atd.

  • Snídaně a především večeře

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
SPA Hotel ULRIKA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a budeme radí pokud se k nám vrátíte.
Menu v restaurace je přesně dané.
Alla Mocová
rezervační oddělení

Anonym

Älteres Paar, 10.12.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • pobyt v nově zrekonstruovaném hotelu Ulrika byl pro nás velmi příjemný. Hotel je komfortně vybavený zejména v oblasti balneologie a wellness. Výborná je i poloha hotelu v centru Karlových Varů. Děkujeme všem, kteří se o nás během našeho týdenního pobytu starali. Pobyt v Hotelu Ulrika doporučujeme.

  • Balneologické procedury ,plavecký bazén, wellness zóna. Pokoj, ve kterém jsme byli ubytování byl prostorný a velmi pohodlný.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Mgr. Magdalena Vodrážková

Älteres Paar, 6.12.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Služby a personál hotelu byly super. Jídlo výborné, odpočinkový pobyt.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 18.11.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Personál výborný.. vše tam dává do správného směru..Vše vypadá luxusně, ale bohužel jen na pohled..Saunový svět - je dostačující..není odpočinkové místo..chyběl led..nebyly kalíšky na pití ..V týdnu je sauna až od 15:00 hod. nebyly prostěradla na výměnu po sauně, bohužel jsme museli čekat na druhý den a to jsme si museli říct přímo u ředitele, protože Personál to měl od p. ředitele zakázané.. A poslouchat Vánoční koledy celý den již od začátku listopadu nám nepřišlo moc vhodné..Lobby bar otevřen jen do 20:30 hod.

  • Personál a lokalita místa

  • služby k saunovému světu

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
SPA Hotel ULRIKA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. V současné době některé služby jsou upravené dle platných nařízení, prostěradla obdrží hoste při příjezdu na hotel zabalené přímo na pokoj a není problém je vyměnit. Otvírací doba zmíněných úseků je v souladu se standarty hotelu.
Alla Mocová
Rezervační oddělení

Dagmar Pavlíková

Einzelreisender, 17.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Samé superlativy! Krásně zrenovovaný hotel, přijemný personál, služby na úrovni, k dispozici bazén, wellness centrum, dobré jídlo, jednoduše skvělý týden!! Vřele doporučujeme! Hodnocení okolí je ovlivněno covidovými opatřeními a podzimním obdobím.

  • Všechno

  • žádné námitky

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
SPA Hotel ULRIKA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme a věříme že se k nám vrátíte. Budeme se na Vás těšit.
Alla Mocová
rezervační oddělení

Anonym

andere Gruppe, 14.11.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Kuchyně na výborné úrovni, čistota a pořádek. Výborný masér, ochotný personál v restauraci.

  • Neexistující rezervační systém objednávek na procedury, chybí ochlazovaní bazének ve wellness, nemožnost parkovaní v blízkosti hotelu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
SPA Hotel ULRIKA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Spa manager vždy časuje procedury po příjezdu hostů a přihlíží i k přáním hostů ale dle kapacitních možnosti. Vlastní parkovací možnosti hotel nemá a ani parkování nezajištuje, avšak personál recepci a rezervačního oddělení vždy je ochoten poradit a to i v případě že se na nás obrátíte před příjezdem.
Alla Mocová
Rezervační oddělení

Anonym

Einzelreisender, 14.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • velmi dobře vybavený hotel se všemi službami, které jsem očekávala

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10